aylinnntrhn kızlar 24 haftalık hamileyim. son bir aydır sağa veya sola dönüp yatarken kalçamda ağrılar oluyor bir süre sonra uyuyamıyorum 🤦🏻♀️ neden oluyor bu sizde de oluyor mu?
Emine003 aylinnntrhn canım doktoruna söylersen magnezyum verir bende senin haftalarında kullanmaya başladım çok faydası var
_momy_ aylinnntrhn bende de vsr 28 haftam sürekli uyanıyorum geceleri yastık ek kullanıyorum yürüsem kramp giriyor mide yanmaları iştahsızlık tek dondurma yiyorum resmen
Deletedmom7373700 aylinnntrhn ben 11. Haftaya girdim bende bile başladı şimdiden 😂 magnezyum eksikliği olabilir belki. Daha erken olduğu için folik asit dışında bişey vermiyor bana doktorum. Sade soda içiyorum günlük. Doktorunuza söylerseniz magnezyum için ilaç verebilir
Mrv135 aylinnntrhn Magnezyum eksikligi olabilir şuan doktora gidemiyorsaniz da sağlık ocağına gidin isterseniz gerçekten magnezyum eksikliği ise oradaki doktor yazar hem içiniz de rahat etmiş olur.
Emine003 aylinnntrhn söyle söyle canım bende burda Arkadaşlara sormuştum bana magnezyum önerdiler doktoruma söyledim hemen yazdı kullandım valla çok faydasını gördüm 🥰
BusraKader 29+5 haftalıgız Bende de aynı şikayetler var doktorum magnezyum önerdi günde bir defa alıyorum çok iyi geliyor hafifletiyor en azından
aylinnntrhn Mrv135 çok teşekkür ederim sağlık ocağına gideceğim o zaman gecikmeden yoksa geceleri fena ağrı oluyor 🙄
aylinnntrhn Deletedmom7373700 sizinki erkenden başlamış 😳 bende de bir aydır vardı geçer diye bekliyordum daha simdi ne olduğunu sayenizde öğrendim 🙊
Esra33-34 aylinnntrhn 20 haftalıgım bendede olusuyo bacak aranıza yastık koyarak yatın birde doktorunuz magnezyum yazsın cnm iyi geldi bana
Dark aylinnntrhn zaman geçtikçe oluyor ve artıyor maalesef. Son zamanlar artık insan doğurmak istiyor bu yüzden. Hafifletmek için magnezyum takviyesi isteyebilirsiniz doktorunuzdan. Soda içebilirsiniz faydası var
BusraKader aylinnntrhn gece uykudan kramplar ve kalçamda uyuşmalarla uyanıyordum çok şükür iyi geldi o kadar fazla yok artık
Deletedmom7373700 aylinnntrhn valla öyle oldu maalesef 😂 şimdi böyleysem karnım büyüyünce ben bitikleri oynarım heralde 😂