Prenses_annesi Sema58 merak etme ne kadar küçük olursa olsun uyandırır seni vucüt otamatikman kaldırıyor internete dr söylemişti 🙈
Sema58 Calasun ayy bende kimden ne duyduysam herkes soll tarafa yatin dior solumuz curucek galiba hamilelikte :)))
Sema58 Burcu35 aynen bende bebisi sadece sirt ustu yattgimda hissediyorum atislarini falan demekki o halde rahat 😀
arbustoo Sakin ol sen nasıl huzurluysan bebeğnde öyle huzurlu olur. Sağlıklı bir gebelik geçirmeni dilerim. Bebeğimizi koruyan muhteşem bir mekanızma var içeride çalışan. Sevgiler..
Busrak Yatsanız bile çok uzun süreli olmasın bence. Ben başlarda sürekli sağ tarafıma yatıyordum bebek de sürekli oraya baskı yaptığından sağ böbreğimde bi genişleme olmuş doktor detaylı ultrasonda farketti. Ama her hamilede olabilirmiş riskli bir durum değilmiş geçici birşeymiş yani. O yüzden şimdi dönüşümlü yatmaya çalışıyorum