Bende 20. Haftamdan sonra yaptırdım. Yanlız cumartesi günü kadın doğum doktorumda randevum vardı. Bana sağlık ocağına sormam gerektiğini artık aşıların 3lü olarak yapılacağını (boğmacada) için de olarak değiştirileceğini ve 27-32. Haftalar olarak değiştirildiğini söyledi. Normalde bebeklere doğduklarında boğmaca aşısı vuruluyormuş artık 2 aylıkken vurulacağı için hamilelikte vurulması gerekiyormuş .