Feyme16 Kizlar 7 ay önce sezeryanla doğum yaptım ve yine hamileyim daha doktora gitmedim gidicem sknti olur mu acaba doğum için başına gelen varmı
Deletedmom_30 Feyme16 bende oğlum 3 aylikken hamile oldugumu ogrendim😬dokrorum bana agir kaldirma cok fazla ayakta durma cinsel ilişki sık olmasın demisti yani erken doğumu tetikleyecek her seyden uzak dur dedi ama ne mümkün 😬 oğlanı aliyorum kucagima pesinde kosturuyorjm maalesef 😬
Kocagoz88 Feyme16 Allah’ın izniyle bişey olmaz benim arkadaşım 4 ay arayla kaldı sezaryen o da korkma .
Pnr_2021 Feyme16 oğlum şu an 14 ay 7 günlük bende 36+4 haftalık hamileyim. Bazen çok zorlandım bazen de hiç anlamadım bakalım doğum ve sonrasında neler olacak
mutluaile11 Feyme16 bebeğim 45günlükken hamile kaldım. Bebeğim suan 11aylik digeri 2 günlük. Ilk bebeğim erken dogmasina ragmen bu 40.haftada dogdu. Bir sorun olmadı 😇
Feyme16 Deletedmom_30 al bendende o kadar oğlan hiç durmuyor hep kucak alistirdi babası ne bebek arabasında durur ne evde yatarak hep kucak istiyor eşim çalışıyor mecbur kucağıma alicam yani elden ne gelir ki
afrAybars Hiç bişey olmaz Allah’ın izniyle korkma canım bizim komşu çocuğu 3 aylıkken kalmıştı o da sezeryandı şimdi ikisi bir büyüyolar ☺️
Feyme16 afrAybars inşallah Canım korkmuyorum çok şükür de kaynana korkuttu beni yok bende oglandan sonra hamile kalmıştım doktor sezeryan yeri taşımaz dedi aldirdiydim falan diye soylendiydi üzülmüştüm ondan aklımda kaldı
Feyme16 Pnr_2021 smdiden doğum sonrası yok ikisi zor olur yok bilmem ne demeye başladılar bana eşim sağolsun üzülme takma ikisi bir buyur bakarız diyor da eşim bunda hiç yardımcı olmadı onda nasıl olcak bilmem uzak yere evliyim birde annem gelebilir mi bilmiyorumda
afrAybars Feyme16 hiç takılma o zamanın teknolojisiyle şimdiki bir değil şükür ✨ Allah’ın izniyle beraber büyürler 😍 hem doğum yapana kadar sezeryanının üstünden 1 yıl çoktan geçmiş oluyor
Pnr_2021 Feyme16 ben geçen sene doğumdan tut da bu 14 aylık süreçte hep tektim Gurbetteyim kimsem yok eşimden başka
Dilarakr Feyme16 hiç bişey olmaz Bi tanıdığım 1 bucuk yasında cocugu varken yanlışlıkla hamile kaldı oda sezeryan devlete gitmiş doktor kızmış sacmalık yani olmuş işte kızacak ne var devlet doktorlarını anlamak güç Allah vermiş hayırlı olsun sizinde sağlıkla dogsun büyüsün inşallah
Feyme16 Dilarakr benim arkadaşta öyleydi de oğlu 2 yaşına az varken diğer ufak doğdu sezeryanla da sknti olmadı onda benim sezeryan 7 aylik ya ondan sknti çıkar mı diye düşündüm
rkyycbnn Feyme16 bende 10 aylıkken hamile kalmiştim ikinciye insallah Bi sıkıntı olmaz canım merak etme bende olmadi yani
dermus Feyme16 bebeğim 14 aylık, 6 aylık hamileyim. Bende 6.7 ay arası hamile kalmışım, Ağustosta doğumum var allah kısmet ederse, oğlum 1,5 yasında olacak insallah. Doktorum aksi bişey söylemedi bu arada.
Feyme16 dermus bende gidicem bakalım ne dicek ayın 18 ine özelde randevu bulabildim inşallah aksi birşey demezler
Haticenurozturk Feyme16 Benim ablam da 7 aylık bebeği varken hamile kaldı ve sezeryan olmuştu şuan 5 aylık hamile ama kanamaları oluyor doktor sezeryandan dolayı olabilir demiş ama tabikide bütün gebeler bir olmaz siz yinede doktora gidin ve çok ayakta kalmamaya dikkat edin en fazla 2 sene en az 1 sene beklemek gerekirdi inşallah sağlıklı bir şekilde kucağınıza alırsınız 🥰
Feyme16 Haticenurozturk inşallah canım ayakta kalmamak ne mümkün ufaklık kucak delisi gezmek istiyor eşim çalıştığı için mecbur kucakta ben dolandiriyorum