5 haftalıkken artısını hatırlamıyorum keseyi görüyorum dedi 3 hafta sonra gel dedi 8 haftaya tekabül ediyor ama diğer doktorlar gibi 1 hafta sonra gel dememesi iyi oldu kesin olması için 8. haftaya öteledi, bakalım gidince görcez rabbim bize bağışlasın