gonulcelen öyleyse çok sevindim canım 😁😁😁 teşekkür ederim. Yani mesela bu ay sonu 34un bitiminde bırakmak istesem 35+0 da raporu alip bir daha gitmeyeceğim değil mi. 16 haftalık iznimin 5 haftasını mi kullanmış olacağım böyle olunca. Kusura bakma soru üstüne soru sordum ama🙈