Merhabalar birkaç hafta önce yapılan tahlillerim sonucu toxoplazma riski görüldü aviditeden önce doktor beni yeşil alana kaydetti ne olur ne olmaz diye. Sonra avidite yüksek çıktı yani risk çıkmadı ama hala yeşil alanda kayitliyim ya bir şeyi merak ediyorum. Birkac hafta sonra detaylı us yaptıracağım yeşil alanda kayıtlı olduğum için perinatoloji randevusu ile randevu alabilir miyim. Mhrs den baktım randevu alabiliyorum ama riskli gebelik içindir detaylı us yapılmamaktadır diyor. Merak ettiğim herkeste mi böyle yazıyor yoksa ben yesilde olduğum için bakarlar mi