Benim de şekil bozukluğu var rahmimde sağ tarafı ölü dedi doktor bebek sol tarafta hamile kalmam da felan şükür bir sıkıntım olmadı ama ilk bebeğimi 35 haftalık doğurdum suyum geldi şimdi ikinci hamileliğim her günüm korkuyla geçiyor 30 haftalık olduk bakalım bir de normal doğum yapamadım yer olmadığı için bebek makat pozisyonda kaldı son haftada gelişimi yavaşladı 2 hafta geriden geldi kızım şimdi oğlumun gelişimi çok güzel haftasıyla uyumlu ilerliyor bakalım ya nasip diyoruz artık ama çok zor erken doğum riskiyle yaşamak