kumralface35 Arkadaşlar meraktan soruyorum hiç adetiniz yeni bitmesine rağmen hamilelik yaşayan oldu mu ?
aycannblogu Ben geçen ay öyle oldum kanama bitti testim pozitifti meğersem kimyasalmş sonra beta git gide düştü üzerine bi adet daha gördüm o da henüz bitti