Mrvaaa Kızlar eşimle 3yıldır evliyiz ve artık bebek istiyoruz ama öncesinde test ilaç vs yapılmasını gereken bişeyler var mı yada yaptıran var mı. Folikasit kullanmadım gebelik öncesi 2-3ay kullanılması öneriliyo biliyorum bunun dışında bilgisi olan var mı
Edadrmz Mrvaaa ben hamile olmadan önce nolur nolmaz diye doktor kontrolüne gittim kan idrar vs testler yapıldı . Ultrasonla rahim yumurtalıklar kontrol edildi ve simir testi yaptı doktorum . Direkte folik asite başladı . Yumurtlama günlermizi hesapladık . Bende sağlıklı bi hamilelik için ben herkesin gitmesi gerektiğini düşünüyorum canım
Mrvaaa Kesinlikle canım sağlıklı ilerlemek için öncesinde doktora danışmak istedik ama neler yapacağımızı da bilmiyorum perşembe günü gidicez hayırlısıyla ☺️ Yapılan testlerin sonucu hemen çıkıyo mu