zennure-45B Kızlar günaydın özel sektörde çalışıyorum eleman eksikliğinden dolayı 32. Haftadan sonra çalışmak zorunda kalabilirim fakat 32. Haftadan sonra 33 veya 34 haftalarda çalışamaz raporu alabiliyomuyuz bilginiz var mı?🖤
Sinmalts zennure-45B direk 32. Haftada çalışamaz raporu alabilirsiniz kadın doğum doktorunuzdan. Bende 26+6 dayım 32 nin dolmasını bekliyorum daha fazla çalışamam çünkü
irem-Dora zennure-45B 32+0 da başlıyor doğum izni, fazlasını çalışacaksanız kaç hafta çalışmak istiyorsanız doktordan o haftaya kadar çalışabilir raporu alıp o şekilde çalışmanız gerekiyor yoksa hakkınız yanar, doktor onaysız çalışmak yasak diye biliyorum 32′den sonra
Ebeanne97 zennure-45B evet alabiliyorsunuz 32 hafta gectikten sonra istediginiz zaman alabiliyorsunuz
SErennnnn Ben devlette çalışıyorum alınabiliyor diye biliyorum. Ne kadar çalışırsanız doğum sonuna o kadar hafta aktarılır çalışamaz aldığınız haftadan itibaren aktarılmaz demişlerdi bana.
zennure-45B Sinmalts evet bende onu bekliyorum iki gün kaldı canım ama eksiklik olursa 34. Haftalarda alabilir miyim acaba diye düşündüm
Sinmalts zennure-45B sağlığın el veriyorsa alırsın ama bence herkesten önce kendini ve bebeğini düşün derim bende ayakta AVM de çalışıyorum ve çok zorlanıyorum ama haklarımı alabilmek için devam ediyorum
Fadimeckrr 32 haftada çalışabilir raporu aldım , 34+4 de çalışmak istemediğimi , yorulduğunu farkedip çalışmaz raporu aldım 😁 Ama şuan evde çok canım sıkılıyor 🤪 Alabiliyoruz yani .
zennure-45B Fadimeckrr yaaa çok iyi o zaman alınabiliyor demek😇 Ayy evet sıkiliyo insan amaaaan tadını çıkar yat gitsin 😁😁