Ruzgarperisi Merhaba.kizlar doğumdan iki ay sonra ilk adetimi oldum.ikinci adetim daha gelmedi.9.gundur gecikiyor.hamilelige yormuyorum.bu sabah çok az toprak tonlarında akıntım oldum.devami yok.neden bu kadar gecikme ola ki?
Doga_deniz Ruzgarperisi Ben kızım bi 40 günlükken bi de 7 aylıkken olmuştum gecikebiliyo öyle ondan sonra düzenli olmuştum. Kahverengi akıntı yerleşme kanaması değildir inşallah 😅
Ruzgarperisi Hulyaaa1 hayır kuzum benim.yapmadim. afedersin tamda yumurtlama günümde olmusdu sanırım ilişki.1 nisan adet oldum. 15.gibi oldu ilişki en son.ama geri çekilme ile korunduk. 1 Mayıs herhalde olur dedim.daha adetim gelmedi..
Ruzgarperisi Doga_deniz doğumdan tam 2 ay sonra adet gördüm. 1 nisan günü. Mayısın 1.olur herhalde dedim .daha olmadım. Supheli ilişki de olmadı ki. En son 15 Nisan geri çekilme ile korunarak oldu. Yani korunuyorum.hamilelik olamaz bence. Kürtaj olurken bile tam zamaninda olmusdu. Demek doğum yapmak farklıymış. Düzene oturmadı daha regl