Öncelikle şunu belirtmek istiyorum 37+2 den beri 4 cm açıklıkla gezdim ve bebeğimin tam kanala inmesini bekledik..
37+2 de çatı muayenesi oldum doktor 3 cm açıklığım olduğunu söyleyip dikkatli olmamı sancı olursa hemen hastaneye gelmemi istedi hemen akşamı nişanım geldi ve artık doğumun yaklaştığını anladım boolll sQuat Merdiven inip çıkma hurma yeme serüvenim başlamıştı.
.
.
Ve gelelim doğum hikayeme;
39+0 da gece 23 de pırasalı börek yapıp buzluğa atmak için pırasa kavururken birden akıntı gibi bir şeyin aktığını hissettim ve içimden salak Kübra altına kaçırdın iyi mi oldu deyip şöyle bir iç geçirdim 😅😅 eşime de çaktırmamaya çalışıyorum. Neyse ikinci oldu şöyle bir durdum kendi kendime Kübra bu idrar falan değil senin suyun geliyor sanırım dedim tabi ilk gebeliğim tecrübesizim 😂🥺 hemen eşimin yanına gidip sakin ol sana bir şey diyeceğim galiba Meryem hanım geliyor suyum akıyor şuan dedim altımda siyah tayt olduğu için su belli olmuyor tabi bizi bir heyecan sardı eşim kıyafetlerimi değiştirip giyinmeme yardım etti hastane yolunu tutmamız için bir yandan doktorumun sekreterine yazıyorum suyumun gelip hastaneye gittiğimizi.. hastaneye varınca ebe önce açıklığımı kontrol edip 5 cm diyince dünyam karardı tabi üzüldüm haliyle 4 cm ile 2 hafta gezdim tek bir cm mi açılma olmuştu bu halimi görünce ebe senn merak etme sabah olmadan doğurursun içime doğuyor dedi.. nst ye bağlandım hiç sancım yoktu neredeyse 10lardaydı ve yatışım yapıldı öncelikle doğum önlüğü giydirildi damar yolum açıldı kanım alındı tansiyonum ölçüldü ve lavman yapıldı sonrasında suni sancıya başlandı ben başladım yürümelere ebe sancım gelince top verip zıplatti tabi benim çektiğim sancılar 4 dk bire indi gelipp 1 dk sürüyor adet sancısı gibi ve geri gidiyor ben ebeye söyledim haydi gel açıklığını kontrol edelim dedi suyumun gelmesinden sadece 2 buçuk saat geçmişti ve açıklığım 8 cm olmuştu ebe şok oldu bende tabi hemen doktorumu uykudan uyandırıp hastaneye çağırdı doktorum zor yetişti ben doğurdum doğuracağım ilk gebeliğim olmasına rağmen şaşırmıştık tabi 4 cm ile 2 hafta gezdim onunda etkisi oluyor ve 5 cmden sonra açılma çok hızlanıyor neyse beni ayağa bile kaldırmadan yatakta asansörle doğumhaneye indirdiler hocam da geldi ebe ve çocuk hemşiresi de ıkınmama yardım ediyorlar sancılar gelince burundan nefes alıp vermek çok önemli tabi ıkınmakta kesinlikle bağırmamak gerekiyor bağırdıkça enerji falan kalmaz ıkınmakta zorluk çekersiniz tabi ben hiç bağırmadım sancı gelince nefesimi tutup ıkındım 15 dk sonra içimden bir balığın kaydığını hisseder bir hisle kızımı doğurdum ve ten tene temas için bana verildi o an bütün herşeye bedell 🥰🥰🥰🥰🥺🤤 bütün sancılarim ağrılarım geçmiş rahatlamıştım kontrollü ıkındığım için çok minimal bir dikişle doğumum sonlanmıştı.. şuan hikayemi yazarken bir yandan kızımı emziriyorum kokusu dünyalara bedel yavrumu … İnşallah hepiniz bir avazda doğurursunuz hikayemi okuduğunuz için teşekkür ederim hayırlı doğumlar 🌸😍♥️