-merve-5 Sevgılı Anneler kendınız için hastaneden çıkarken rahat edebılecegınız ne tür kıyafet aldınız
Bsrbsrrr -merve-5 hastaneden çıkarken giymek için kıyafet almadım, almayacağımda evde ne rahat varsa onu götüreceğim😁
Merrygirl -merve-5 ekstra bişey almaya gerek yokki bol olması yeterli canım ben şahsen sezaryen olacağım İçin yüksek bel bi eşofman yeterli ilk doğumumdada öyle yapmıştım