Snmoyk Arkadaşlar doktorunuz 2. Sezaryeni kaçıncı haftada aldı yada alacak genelde özel 37 38 devlet 39 diyor?
ikicocukmeselesi Snmoyk canım benimde 2. Sezeryan özele gidiyorum, doktorum en geç 39+0da alacağını söyledi ama 38. Haftanın içerisindede alabilir tabi. Oğlumu 38+4de sezeryan ile doğurmuştum
Sinemnur55 Bana devlet hastanesindeki doktorum 38. Haftanın sonu 39. Başı gibi alcam bi sıkıntı olmazsa dedi