35 haftalık oldum 34 te yaptırdım %70 sezeryan olacağım yine 37 de gün verilecek ona göre yaptıracağım
Fakat tenim hamilelikte dolayı inanılmaz hassas olduğu için şişme ve tahriş meydana geldi ne kadar erken yapılırsa o kadar iyi bence çünkü zaman yaklaştıkça daha da hassas oluyor tenimiz