tulay06 Tecrübeli anneler; Sallanan ana kucağı almayı düşünüyorum ama yitreşim özelliği olanları da var sallanma özelliği olanları da var. Hangisini tercih etmeliyim. Ya da ana kucağını almasam da olur mu?
benimmdunyamm tulay06 normal manuel aldım çabuk büyüyor çocuklar ve fazla binemiyecek açıkçası fazla binemeyecegi şeye o kadar para da vermek istemedim
Bsrbsrrr tulay06 bende otomatik almadım bazen bebekler yatmıyor bile boşuna o kadar para vermek istemedim, bende Umay bebeden aldım hem sağa sola hemde ileri geri sallanıyor
Gozanca tulay06 ben almadım yegenim benden önce doğum yaptı pusetle salladı küçük zaten bebiş 4 ay kullansak ouset yeter diye düşündüm evde kalabalik yapmasin istiyorum bende.
Annecikk34 tulay06 e bebekten aldım manuel zaten 6 aydan sonra kullanılmıyor. Hatta oturmaya kalkmaya başladığı anda kullanmayın diyorlar.
cileklicookie tulay06 ilk kizimda hic kullanmadim gerekte duymadim Suan yine almayi düşünmüyorum Cogu bebek sevemeyebiliyor zaten
tulay06 cileklicookie ben de ilk çocuğumda alamdım ama 2. De zorlanacağımı düşünüyorum 2 çocuk olacağı için o yüzden kararsız kaldım.Teşekkür ederim düşünceleriniz için☺
Irem88- tulay06 açıkcası ben almayı düşünüyorum ilk iki çocuğumda sallamaktan geceleri uyuyamadım gündüzleride iş yapamıyordum ikiside kolikti biraz uyku uyusalar onuda sürekli sallanarak uyuyorlardı 3. de daha fazla zamana ihtiyacım olucak ev çocuklar iş derken kolaylık olur en azından
tulay06 Irem88- ben de ilk çocuğumda almadım ama 2. De almayı düşünüyorum zorlanacağımı biliyorum çünkü. Belki kolaylık sağlar. Teşekkür ederim☺
minnnie tulay06 Ben hiç kullanmadım. Kardeşim almıştı bebeğine, uzun süre kullanmadılar diye biliyorum. Bebeği zaten sürekli sallanmaya alistirmadim hiç. Yenidoğan döneminde çabuk dalsin diye beşiğini bir iki sallamisimdir o kadar.
tulay06 minnnie ah ne güzel. Ben de ilk çocuğumda sallamıyordum ama 2. De zorlanacağımı düşünüyorum o yüzden kararsız kaldım biraz. Teşekkür ederim ☺
Cananyildiz tulay06 ben dolap uygulamasından temiz 2. El almayı düşünüyorum. Kolaylık olduğunu düşünüyorum ve hoşuma gidiyor genelde bebekler de seviyor.
tulay06 Cananyildiz ben de dolaptan almayı düşünüyorum zaten kısa süre kullanılacak. Manuel sallananlardan alayım o zaman. Teşekkür ederim☺
Tubmavi tulay06 arkadaşım manuel sallanan verdi. Çok kısa süre kullanıldığı iÇin ben en cüzi fiyatlı bir şeyden alacaktım arkadaşımın verdiği de o tarz bir şey. Pahalıya hiç gerek yok bence. Sağlıksız bi durum da yok.