Gizemcinarr Kızlar doğumuma 1 gün kaldi göğüs ucum içine çökük ve genetik. Doğumda çıkmıyor. Göğüs ucu öyle olup emzirebilen veya tecrübesi olan varmı ?
Minigim1360 Gizemcinarr benimde öyle cnm plastik ucluk kullandım çıkıyor zaten ucu sonrası attim ne nebegimdede öyle yapacağım
Sumeyyeerdem Gizemcinarr YouTube da videosu olması gerekiyor enjektörlün ucunu kesip pompa yöntemiyle çektirip uç çıkarma o kadar düz hiç çıkmıyorda önce bu videodaki şekilde çıkartın bebek zaten enjektörü çıkardığınız gibi verseniz tutar
Momonlyn Gizemcinarr benim öyleydi. hatta 2 hafta boyunca göğüs pompasıyla çıkarıp bebeğimi o şekilde emzirdim, sonra bebek emmdikce kendi kendine çıktı göğüs ucum
Gozanca Gizemcinarr bendede yok göğüs çıkartıcı aldim denedim axayip çıkartıyor. Doğumda cikartip direkt bebege vermeliymişim. İsmini yaziyorum. (Lansinoh latch assist)
bebegimibeklerken94 Bir tanıdığım yaşamıştı bu durumu göğüs ucu silikon gibi bir şey oluyor onu takmıştı zamanla bebek emerek çıkmıştı diye hatırlıyorum