Hlycngz bende kaşıntıdan müzdaribim 😭 hayatım zından oldu aylardır. Kremler fitiller ilaçlar asla geçirmedi sirkeli suyla yıkıyorum geçmedi udi yağı sürdüm acısını aldı kantaron yağı sürdüm o anlık acısını alıyor iki gündür çörek otu yağı sürüyorum ne yapacağımı şaşırdım. Özel bölgem o kadar acıyor ki tahriş olmuş şişmiş batıyor acıyor yanıyor oturmak uzanmak yürümek eziyet delirmek üzereyim çıldırmak üzereyim artık yok hiç bişey geçirmiyor akıntım sürekli var sarı yeşilimsi bi renk devamlı akıntım var aktıkça bir kaşınıyor of 😭😭😭 Bıktım ya .