[silindi] Kızlar günaydın ,bugün 8+2 olduk hiçbir belirti hissetmiyorum. Göğüslerim hiç agrimiyor dolgunluk gitmiş gibi. Karnım agrimiyor. Midem bulanmiyor. Şimdiye kadar ne ağrım sizim ve kanamam asla olmadı ama bende korktum açıkçası belirtiler gidince 🤔
Ozlm0916 [silindi] korkacak bi durum yok kuzum bence vucut hamileliğe kendini alıştırıyor bide herkesinki belirtli gececek diye bisey yok bende ilk haftalarda kasiklarimda agri ve gogus hassasiyetim vardi 10 haftdan sonra onlarda kalmadi karnim buyuk olmasa hamile oldugumu anlamıcam 🤣🤦♀️
benimmdunyamm [silindi] normal belirtiler bir gider bir gelir bazen gider geri gelmez korkma bendede oldu
Nazcan9244 [silindi] korkma her belirti uzun dönem kalamaz zaten benimde ilk başta kasık ağrım çöktü şuan yok sadece mide bulantım devam ediyor okadar
Fnd92 [silindi] korkulacak bisey yok bende doktoruma danıştım aynı şeyleri yaşayınca beta hormonu en üst seviyeye çıkarmış arada bi o zaman belirtileri çok daha fazla hissedersin dedi zamanla kaybolacak demişti gerçekten göğüslerim eskisi gıbı şiş degıl ve acımıyo mide bulantılarımdan gözümü açamazdım şimdi günde bi defa istifra edıyorum 14+3um bu arada 🌸
Cananyildiz [silindi] canım sorun yok merak etme bendede olmustu ertesi gün gittim birsey yoktu şükür. Allah korusun birsey olsa bile hormonlar hemen sıfırlanmıyor ki belirtiler gitsin. Vücut alısmaya başlıyor ve arada bir gidebiliyor belirtiler
Mom-0 [silindi] ben 11 haftalik oldum. Hala hic bir belirti yok diyebilirim. Goguslerim yeni yeni dolgunlasmaya basladi. Mide bulatisi vs. Neredeyse hic yok. Hamile oldugumu unutuyorum bagzen. Bebegin sağlikliysa hic takma kafana. Herkezde belirti olmaya bilir. Herkezin hamileligi farklidir.