Ecoli28 Merhaba kızlar, 36+3 üm, dün normal akıntımın 4-5 katı kadar fazla birden akıntım oldu , 5 saat önce oldu ama su gelişi mi bilemedim , tekrarı da olmadı, ishal de olmuşum doğum başlıyor olabilir mi
yesim_20 Benim suyum gelmişti ilk doğumumda. Şu gelmesi akıntıya benzemiyor direkt sıcacık su oluyor. Ama ishal olmak doğumun yaklaştığını kesin haber veriyor. Haydi hayırlısı:) Darısı tüm bekleyenlerin başına.