1bebebekleyen- Kızlar 2 gündür boğazımda yanma var uyuyamıyorum.reflü olabilir mi?Kbb ye mi gitmeliyim yoksa kadın doğum doktoruma mı?
Elvanguzel 1bebebekleyen- kadın doğum doktorunuza danışın bence bendede vardı doktorum gaviscon diye şurup yazdı rahatlatıyor beni
MerveeD 1bebebekleyen- maalesef 4. Ayımda basladı benimde bogazımda yanma ve agzıma acı su gelip kusuyordum. Doktorum rennıe verdı yok gevırmedı gavıscon verdı yıne aynı en sonunda seninki reflü deyip lansor hap verdi 38+4 üm 3 4 gune 1 tane ıcıyorum cok rahatım sagolsun benı o ılac kurtardı
1bebebekleyen- Elvanguzel mide yanması için şurubum var ama hiç işime yaramıyor bu süreçte.Randevuyu erkene alayım teşekkürler
1bebebekleyen- MerveeD acı su gelmiyor ama tüm gece uyuyamadım😔Aile hekimine gideceğim umarım o bakar bu duruma
Minigim1360 Elenafra 2 3 gecedir uyuyamıyorum bi başlıyor ara ara geliyor bu yanma kusacak gibi oluyorum ben anlamadım ilk cocugumdada vardı beni bu kadar zorlamazdın çok kötüyüm kontrole de daha var