suleozturk kızlarrr kızım bize çok güzel bir sürpriz yaptı ve 37de geldi Allahım kimsenin kucağını boş bırakmasın siz de sağlıklı bir şekilde kucağınıza alın inşallah 🥹
MerveeD suleozturk hayırlı olsun Rabbım analı babalı büyütsün inşallah.. Nasıl oldu belirtiniz 38+4 üm kızımın gelmeye niyet yok sanırım
Mavimucize Hayırlı uğurlu olsun.. Güzel ve.sağlıklı büyütün ins. Yavrunuzu… Bebeginiz iyi değil mi yanınıza getirdiler mi hemen?
suleozturk Mavimucize çok şükür hiçbir sıkıntı yok hiç yanımda ayırmadılar doğurdumdan beri hep yanımda bırakamıyorum da zaten çok başkaymış🥲
suleozturk MerveeD bizim de öyle olacaktı aslında kızım daha inmemişti aşağı tansiyon yükselince almak zorunda kaldılar maalesef
Kubrailkan Hayırlı olsun 🥳 bizimki de hiç sancım biseyim yokken sürpriz yapıp cmtesi geldi bizde anneler günü hediyesi diyoruz kendisine 😅🙊😬