Fatma4 Merhaba arkadaşlar çok şükür doğumum gerçekleşti bana en güzel hediye olarak kendisi geldi anneler gününde çok güzel bir duygu Rabbim hepinizi bı avazda kurtarsın inşallah 🥰
Hzn53 Fatma4 gözün aydın canım. Rabbim hayırlı evlat olmasını nasip etsin ömrü uzun bahtı güzel olsun. Darısı başımıza 🥰♥️
Fatma4 Hzn53 balbebekannesi0 39. Haftada doğdu çok şükür canım 🥰 evde suyum geldi hastaneye gittim sancılarım da artmıştı sabah 9 dan 1 e kadar sancimi çektim saat 13.20 de doğdu çok şükür 😍