busekoraltan Ya arkadaşlar merdiven inip çıktım başliyim artık dedım. Ertesi günü bacaklarımın arkasından et kesildi. Acayip acıyor 😀😀 ikinci güne pertim çıktı yanı yapabilene helal olsun. Yürüyüş de yapıyordum ama neden böyle oldu anlamadım 😀
CaliiKusu busekoraltan Hamlık, bende arife günü 4 5 saat gezmiştim akşamına ayak ağrısından zor uyudum. Aslında öğlen ve akşam 2 kere yarım saat yürüyüş yapsak çok iyi olurda her zaman yapamıyoruz işte
CaliiKusu busekoraltan Bünyen ile alakalı olabilir. 3 cü katta oturuyorum asansör fobim olduğundan 1 yıla yakındır merdiven kullanıyorum ağrı sızı olmuyor
Fatoo33 Başladığımın ilk günü bende öyle olmuştum bacak arama kadar heryerim ağrıyordu ama sonra alışıyorsun hergün daha fazl yürüyüş ve in çık yapıyorsun hatta 😂
Eslem_1 Ben eskiden de çok yürüyüş vs yaptığım için şu anlık bir zorlanmam yok elhamdulillah hem dışarda geziyorum hem evde yürüyüşümü yapıyorum vs🌸 ama ben 32. Haftadayım sizin gibi ileri haftada ne olur bilemiyorum