Yusevde Kızlar merhaba 35. Haftanın içindeyim daha dolmadı.İki haftadır sürekli bağırsaklarım bozuluyor. Haftanın üç dört günü baya kötü ağrılı ishal oluyorum. Diğer günleri de yine bağırsaklarım çok bozuk. Probiyotik takviyesi alıyorum bu durum başladığımdan beri yediğime içtiğime dikkat ediyorum arada üşütüyor olabilirim belki ama bu kadar uzamaması gerekiyor yine de ne yapacağımı şaşırdım bir türlü geçmiyor. Sürekli rahatsızım. Biraz araştırınca doğum belirtisi filan çıktı hep. Doktor randevum bu hafta ama daha var. Başına gelen var mı bi belirti filan mı acaba? Ne yapabilirim bi önerisi olan var mı?
Sude-96 Yusevde benim 31 haftadan sonra ful öyleydi artık yer kalmadığı için sıkıştırdığı için bebek bağırsaklarım sürekli çalışıyordu doğuma kadar evet ishal doğum belirtisi olabiliyor ama artık sona yaklaşmışsınız normal bence
Yusevde Sude-96 yaa öyle mi yani ben hiç duymadım çevremde de böyle bi belirti tam tersi bağırsakların daha az çalıştığı söyleniyor. Bende normalde öyleyimdir çok etkileniyorum korktum biraz bi de sürekli gir çık çocuğa bişey olacak diye korkuyorum
Sude-96 Yusevde Olabilir ben de bu uygulamayı falan kullanmıştım hamileyken İshali çok duydum doğum belirtisi olarak bence endişelenmeyin haftanız bayağı büyük normaldir artık
koalamiyim Relaksin hormonu salgılıyor artık vücut, doğuma hazırlanıyor bu da bağırsakları ve kasları gevşetiyor🙈 Ben de çok sık olmaya başladım. Kusma, karın ağrısı, ateş yoksa korkmayın