Rsk98 3 gun emrıyosu 6 gunumdu test yaptım 02 cıktı sonucum sızce yukselır mı ne demek erken test yaptım farkındayım ama dayanamadım
minikturtam1 Rsk98 3. Gun embriyosu icin erken yapmişsiniz bence. Benim 5. Gun embriyosuydu 7. Gün 54 cikmisti değerim 3. Gün emriyosu oldugunu düsünürsek yukselme ihtimali olabilir..