İlk hareketini kaçıncı hafta da hissettiniz ?
tugceeatabayy 17 de hissetmiştim ben ilk bebekte
tugceeatabayy 19. Haftamda hissetmiştim minik pıt pıt şeklinde 🥹
tugceeatabayy 18in ortalarında
tugceeatabayy 19 da
Minagezer 15. Haftada 🥰
tugceeatabayy 18de hissettim pıt pıt diye 😇
tugceeatabayy 18. Haftada