Kızlar 12 haftalık gittiğimde doktorum %70 80 oranında kıza benzetti. Özel muaynanesine gidiyodum Çok sevindim gerçekten hep bir kız evlat hayalimdi. Birkaç gün önce 17+1 de özel haatanede bir doktora gittiğim baya bakıp anlamaya calıstı bacak arasında çıkıntı var erkek dedi. Çok sasırdım. Sonraki gün devlet haatanesine gittim tahlil için o doktora sordum. Oda baya görmeye calıstı. Bacak araından kordon geçirmiş göremiyorum ama kız oldugunu düşünüyorum dedi. Kafam karmakarısık. Öncelikle tabiki sağlıklı hayırlı olsun tek istediğim bu. Ama insan kesin bilmekte istiyor. Ve hala içimde hep bir kız hissi var 🤲