Doktorlar korkutuyorlar kuzenime down sendromlu dediler tüm aylarında helak oldu üzüntüden normal bi şekilde doğdu yani yanılma payları çok olduğu için güvenemiyorum zaten doğduğunda genel tarama yapılıyor herhangi sorun varsa o zamanda görünür bilmiyorum yanlış mı düşünüyorum ama yakın çevremde yaşadığım için insan tereddüt ediyor