Hazeltt kesinlikle değil canım bende var adetlerim düzensiz değildi ama etkileri baya hissedilir derecede ama şuan ikinci kez hamileyim kızım iki buçuk yaşında ve şimdi oğlum olacak rabbim nasip ederse bunları diyorum Kİ umudunu kesme hemen diye belki çok klasık olacak bu dediğim ama lütfen lütfen kafaya takma çocuk fikrini ve çocuk için eşinle olma fikrini tamamen çıkar kafandan böyle bir sorun yokmuş gibi davran kafanı rahatlat gez toz ye iç spor yap yürüyüş yap çok zor düşünmemek biliyorum yaşadım da ama dediğim gibi mümkün olduğunca takma insallah rabbim tez vakitte güzel haberlerle mutlu eder seni