gamzelianne16 benim de o haftada 3 kilo üzeriydi doktorum iri bebek dedi erkekti , haftam gittikçe kilosu normale döndü doktora sorduğum da ise ultrason yanıltabilir demişti aklıma takıldığı İçin de başka doktora gittim kilosu İçin oda bana k haftalar da kilo öyle olmaz demişti 37+5 de oğlum aceleci davrandı içime sığmadı İçin sezaryan olduk , 3300 doğdu şükürler olsun , bazen kilo yanıltabilir ultrasondan dolayı