Bende de sivilce çıktı özellikle çene kısmında benim cildin çok hassas yüzüm berbat oldu kendiliğinden çok şükür geçti 18haftalig8z hatta lekeleri bile gitti tüylenme yaşamadım ama doğumdan sonra o tüylerin hepsi dökülüyor diye biliyorum hormonlardan dolayı çıkıyor