Aycatasdelen Kızlar selam 27 +3 . 2. Gebeliğim ilkinde karnım küçüktü yırtığın falan yoktu bunda çok büyüdü ve acayip acıyor ve kaşınıyor yasayan varmı 🤔🙄
Sezya Aycatasdelen aynı durumdayım ve doğumu bekliyorum. Elinden geldiğince nemli yağlı tut karnını. Kaşımamaya dikkat et. Kaşıdıkça yırtılıyor karın. İkincilerde göbek daha fazla büyüyormuş valla. Deli gibi yırtıldım. Ama canı sağolsun tek istediğim sağlıkla doğması