Nihal_04 Arkadaşlar merhaba ben 32 haftalık hamileym de haftaya kontrol var 33 haftam oluyr acaba o zaman alınır mıyım
Merrygirl Nihal_04 ben ilk 33. Haftamda girdim sonra 35 te girdim canım muayeneden muayeneye başladık artık
Reyhan35 Nihal_04 sanırım doktora göre değişiyor ben 32 de başladım ama burda çok okudum 36 dan sonra girenlerde vardı
Babydream Nihal_04 ben 33 haftalığım geçen gün kontrolüm vardı doktorum artık nst başladı geçen günü ilk nst girdik çok duygulandım doğum yaklaşıyor🥲
Babydream Nihal_04 heycan,korku,duygusallık hepsi karıştı bütün duyguları bir arada yaşıyorum bir an önce kavuşmak istiyorum ama yapabilir miyim diye de korkuyorum bakalım nolucak beklemedeyiz😊