Annekuzusu_Ayaz Havvanurhr seni daha niye bekletiyolarki bacım yazık ya kaç günde bi kontrole gidiyosun
Havvanurhr Annekuzusu_Ayaz 3 günde bir gidiyorum şuan nstden yazıyorum😅 bakalım doktor nstden sonra karar vericem dedi yatış için
Reshaa Havvanurhr yok kız ben de 41artı 0 ım 2 güne bir kontrole gidiyorum yatrcam diyenden kaçıyorum 🤣
Reshaa Havvanurhr benim ilk kızım da 42 de doğdu benim bebeler geriden gidiyor onu tamamlıyorlar zannımca mesela suan 41im ama bebek 38 haftalık
Havvanurhr Reshaa benim suyum 42 haftaya gitmez dedi doktor riske atmayalım diye en geç pazara kadr beklicez dedi o yüzden pazar gününe kadar gelmzsse yatıcam
Reshaa humeyra1978 boyunu hatırlamıyorum ama boyu 37 hafta geliyor kg ı 38 hacta geliyor 2gün önce gitmiştim 3300 olms