aley6107 Kızlar ben 38+4 haftalık gebeyim açılmam 1 cm var bu gün sabahtan akşama koşturdum akşamda düğüne gittim hiç oturmadım oynadım horon dahil zıplaya zıplaya. Eve geldim bir belirtim yok sizce ne olur 😌 nişanım 4-5 gün önce gelmişti bu arada