Bende 8. Haftada duydum ama cihazda 7+1 diye çıkıyor geç döllenme diye söyledi doktorum. Bence keseyi gördüysen bekle. Ben keseyi görmüştüm ki hafta sonra kalp atışına gittim o yuzden bekleyebildim. Ama yok bekleyemem keseyide görmedim dersem gidip bi doktor görüşü al istersen. Devlette bi arkadaşım geç görünüyor demişti bende o yüzden özele gittim gördüm.