zeynosunannesiiiii benim 4 yıl sonra olmuştu hamile olduğumu bilmiyordum sabahları çok erken öğreniyordum ve o ara çok gaz oluyordu bende adetimde geçmişti hamilelik diye düşünmedim test yaptım vardı kan tahlili vermiştim ondada 1000 çıkmıştı biraz zaman geçsin doktora gideriz dedik öğrendikten birkaç gün sonra lekelenmem oldu kahverengi düşük başlamış meğerse hastanede yattım düşüğü engellemek için vajinadan progestan verdi sabah doktor çağırdı baktı kese var bebek görünmüyor dedi 1 hafta sonra gel dedi eve geldim bu sefer kırmızı renge döndü biraz korktum tekrar doktora gittim aynısını dedi ilacı kullan dedi neyse eve geldik kanamam arttı sonra lap diye bir parça düştü düşük oluyordu yavaş yavaş doktora tekrar gittim düşük başlamış dedi bir gece yattım 1 ay boyunca düşmesini bekledim çok zor günler yaşadım ama inşallah sen kalp atışlarını duyarsın kanama falan yoksa korkma benimki düşük olduğu için gitti