Cansumertt bir 40+0 da oğluşumla benden 🤣 yarın kontrolüm var inşallah açıklık vardır da doğururum artık. Hiçbir belirtim yok. Perşembeye kadar olmazsa perşembe günü sezaryenle alacak doktor . Şu an bebitom aşırı hareketli popoyu kaldırıp duruyor rahmim böyle açılıp kapanıyor gibi bir şey oluyor. İkinci gebeliğim ilk anneliğim ne olduğunu da tam bilmiyorum sağlıkla kucağımıza alırız inşallah 🙏