Asil28 Doğmuyordu 😔 perşembeye kadar oldu oldu olmadı sezaryenle alacak doktor. Şu an hareketli ve rahmim kasılıp duruyor. Ancak sancım yok açılmada yoktu 39+3 iken. Yarın kontrolüm var bakalım ne olacak