kahvesever__ guzel_anne1 oğlum hiç durmuyor uyku sıfır tuvalete gitmeye zamanım bille yok eşimle tartışıyoruz bazen
FDM220 kahvesever__ eşinden biraz destek istesen sende uyusan biliyorum uykusuzluk çok zor stres yapıyo gergin oluyo insan…
ipekveatlas ben:( hep bişey oldu bişey olcak bu normal mi şu normal mi bu el kadar bebek nasıl büyücek diye düşünüp duruyorum sürekli çok yorgunum psikolojik ve fiziksel olarak
FDM220 ipekveatlas zor bir süreç ama kendinizi strese sokmayın benimde bugün itibariyle bitti 40 günlük olduk zor oluyor ama anın tadını çıkarın derim 😊bebek için de anne için de alışma süreci biraz yorucu oluyor emzirme gazı vs ama hepsi geçiyor 😊
Guler123_ Kızlar benim ilk gebeliğim lohusa dönemi ne demek az çok biliyorum ama anne adayında o dönemde ne oluyorda adı lohusa diye geçiyor sen lohusasın şöyle yapma böyle yapma bunu böyle yap falan ne demek yani lohusa dönemi nedir ne demek oluyor
Doga_deniz Guler123_ Doğumdan sonra kanama oluyo 40 gün. Sürekli olmasa da ara ara gelse veya bitse de rahim toparlanamıyp ilişkinin falan yasak olduğu özel bi dönem. Eskiler de bi şeye alışmak 40 gün sürer derya hem sağlığa kavuşma hem bebeğe alışma dönemi yani ☺️
FDM220 kahvesever__ evet anneyi istiyorlar bebekler boşluk bulduğun an uyu 😊dinlen sendeki stres bebeğe de geçer daha fazla ağlar durmaz…