Adetim bir gün gecikti ve erken gebelik testi yaptım silik çizgi çıktı ikinci yani kan testine gittim acile ve 138,50 çıktı acilde ki dr iki gün sonra tekrar kan testi yaptırın dedi ve yarın kadın doğum doktorundan randevu aldım dört gün geçti kızlar yükselmişmidir ve sağ kasığımda ara ara ağrı oluyor korkuyorum inşallah bişey olmaz