kbraa_kaya bol bol su iç. Her lavabo sonrası mutlaka kendini iyice kurut ve sık sık iç çamaşırı değiştir. Ben kullanmadığım bir atleti parçalara bölüyorum güzelce ütülüyorum. Her lavabo sonrası çıktıktan sonra o bezi güzelce ütüleyip ped gibi çamaşırının üzerine koy. Hem o sıcaklık kaşıntıya çok iyi geliyor hemde gerçekten çok etkili bir yöntem ama üşünme her lavabo sonrası bir parçayı ütüle sıcak bir şekilde yerleştir, diğeriyle değiştir.