Arkadaşlar merhaba . Adet olamıyorum diye doktora gittim kan tahlili ve ultrasonda baktı birşey çıkmadı. Duphaston diye adet söktürücü verdi onu kullandım yine adet olamayınca tarlusal diye de 2. Kutu adet söktürücü kullandım. Meğer ben bu ilaçları kullanırken gebe imişim . Şimdi bunların korkusu var bende çocuğuma birşey olur mu diye ? Bu şekilde başına gelen var mı gebe olduğunu bilmeden adet söktürücü kullanan?