Merhaba herkese. Kafama bişi takıldı. Alaturka tuvalet kullanıyorum gebeliğin başından beri. Daha sağlıklı olduğu söyleniyor. 7 aylık oldum artık karnım da büyük. Ama az önce bişi farkettim. Alaturka da oturunca karnın bacaklarından dolayı sıkışıyor. Bu bebek için zararlı değil mi? Eskiden klozet mi vardı diyorum da. Acaba bir oturuş pozisyonu var da ben mi bilmiyorum.