Haticekaya1808 canım sancıların oluyormuydu hissediyormuydun belirtilerin neler?
Benim şu 3 gündür vajinamin içinde acayip batmalar acılar oluyor. Böyle iğne batar gibi. Ozelliklede tuvalete gittigimde oluyor. Bianlik kipirdayamiyorum canım öyle aciyor. Sonra geçiyor . Bunun ne olduğunu çözemedim 37 haftaligim bende. Acaba açılmalarim falanmi oluyor