Efnan 29+2 deyi, daha bir şey almadım 😅😅 3 gün sonra doktor kontrolüne gidicem ordan sonra da inşallah alış verişe 😍😍
Serapcemre Melisyldzzz o kdr güzel yazmışsın ki çok duygulandım🥹Allah razı olsun kızım gelecek ben inanıyorm rabbime emanet
Melisyldzzz Serapcemre yaa Allah senden de razı olsun kardeşim dua edecez inşallah güzel şeyler düşünecez🥰🥰
Melisyldzzz meltemkumsal16 valla keşke zamanında bize öğretselerdi bu dikişi nakışı biz dikerdik hiç arama zahmetine girmezdik 😂😂😂 işin şakası tabi ama ben bilemiyorum kararsızım alıp almama konusunda
Serapcemre Melisyldzzz 😊Allah razı olsun dualarla zaten düzeleceğiz öğlen aradılar süt istediler😊o kdr sevindm ki
Melisyldzzz meltemkumsal16 bu da güzelmiş Allahım ne kadar güzel ama dantellerinden dolayı bebek rahatsız olmaz mı ki ,ah kız bebeklere bulunuyor da erkek bebeklere bulunmuyor 🥹😅
ikizlerinannesi97 Melisyldzzz kendide gelir ama biraz geç gelebiliyor o yüzden çaylar süreci hızlandırmak için bende ilk dogumda bilmiyordum araştırmayla, duyumla ögrendim 🥰
Melisyldzzz ikizlerinannesi97 öğrendiğim iyi oldu bende önlemimi alayım teşekkür ederim ☺️ Önerebileceğin var mı peki
Ezgiduru Melisyldzzz bu hafta alışverişi tamamlayıp çanta hazırlamaya başlayacağım 😇 bebek kıpır kıpır ama ben çok ağırlaştim
Melisyldzzz Ezgiduru olsun kardeşim çok şükür valla hareketlerin de ağırlaşmıştır şuan bende öyleyim hiç bişi yapasım gelmiyor ☹️
ikizlerinannesi97 Melisyldzzz hipp ve humanın emziren anneler için olan çayları var onları içebilirsiniz bende 2 sinden birini almayı düşünüyorum aktarlarda rezene papatya gibi süt getirici çayların karışımları var onlardanda almayı düşünüyorum tam hazırlanmak istiyorum artık olursa 😅😅
Ezgiduru Melisyldzzz aynen hemen yoruluyorum ağrılarım oluyor malesef Allah sağlık versin sağlıkla gelsin bebisler
Ayliz_123 Melisyldzzz 30 hafta olduk ama çok ağrılarım var artık yapılacaklsr ertelenmemeli bence benim gitgide zorlaşıyor çünkü ağrılarla kıyafetleri yıkıyorum ikinci olunca tüm herşeyi tekrar yıkayıp kaldırıyorum zor geçiyor
Melisyldzzz Ayliz_123 Allah yardımcın olsun valla güzel günler ama biraz zorlayıcı tabi bu haftalarda
Duyguuuu0 Melisyldzzz dün ve bugün seni dinleyip alışveriş yaptım bir beşiği kaldı işte biberonu falan şuan bile yorucu geliyor
Melisyldzzz Duyguuuu0 gelmez mi ama İnan eksikler bitmiyor ben bugün de kendime aldım birkaç bişi hala eksik var ☺️
Muhammedenes2022 29+2 ama bir sürü eksiğim var yavaş yavaş alırım dedim iyice ağırlaştım rabbim sağlık versin inşallah yetişcek 💕
Melisyldzzz Muhammedenes2022 amin olsun bu hafta biraz zorla kendini bence ilerleyen haftalarda daha da zor olacak gibi ben de 30. Haftadayım kasıklarım daha da ağrımaya başladı Allahtan birazını halletmiştim şimdi eksikler var onları da bugün hallettim sayılır
Muhammedenes2022 Melisyldzzz haklısın doğum tam yaz ortası olduğu için insan yazlıkmı mevsimlikmi alıcağını bilemiyor herşey ateş pahası ben ağır olandan başladım bugün beşik ve arabasını aldım