Arkadaşlar benim de öyleydi ağrıdan duramıyordum ağlıyodum yatamıyodum oturamıyordum zonglama sızlama gibi mi ? İdrar yokumda yüksek oranda enfeksiyon çıktı antibiyotik kullandım çok şükür geçti bende araştırdığım da normal falan deniyodu ama ihmal etmeyin bence