Annesininkurabiyesi Kızlar benim kan grubum ARh+ eşimin ARh- kan uyuşmazlığımız mı olmuş oluyor şimdi ne yapmak gerekir 29 haftalığız bu arada bugüne doktor hiç bişey demedi
Bet7408 Annesininkurabiyesi kan uyuşmazlığınız yok canım senin - eşinin + olması lazım kan uyuşmazlığı için
Sevval1 Annesininkurabiyesi hayır sizin negatif eşinizin pozitif olduğu zaman risk teşkil ediyor diye biliyorum doktor negatif kan grubunuz olduğunda direkt kan uyuşmazlığı için iğne vs yapıyor zaten şuana kadar mutlaka haberiniz olurdu
Deletedmom_12 Bildigim kadariyla sen negatif olursan sikinti oluyor Bende öyle Ben negatif esim pozitifff Bizimki uyusmazliiik hemsire seninki pozitif olsaydi sorun olamzdi demisti